"היזהרו ביתר שאת בטיולים" \\ מכתבו הכואב של האב שאיבד את בנו ז"ל

מערכת האתר No Comments on "היזהרו ביתר שאת בטיולים" \\ מכתבו הכואב של האב שאיבד את בנו ז"ל

הרב שמואל אבוהב, אב שאיבד את בנו ישראל משה ז"ל בטיול בין הזמנים ניסן תשס"ד, במכתב אישי, קורע לב להורים ולבחורי הישיבות היוצאים בימים אלו לטיולי בין הזמנים: "היזהרו ביתר שאת בטיולים, וביציאות לחופש, בים, בבריכה, ובמסלולים לא להיכנס להרפתקאות מיותרות שונות ומשונות, גם במקומות מסודרים" | קראו ושתפו

תמונת אילוסטרציה צילום: גל לוגסי יחידת חילוץ עין גדי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יש לי בקשה אישית קטנה מכל החברים היקרים. אני רוצה לשלוח כאן בהיזדמנות הזו הודעה מיוחדת שתפרסמו, ותפיצו בעל קבוצה אפשרית עד כמה שיכולים. ואולי נמנע את האסון הבא חלילה וחס. תודה לכם מקרב לב ורק בשמחות
לכל אחי ורעי באשר הם !!!
ובעיקר בחורי הישיבות היקרים והאהובים!!!
קיראו עד הסוף מכתב אהבה אמיתי מעומק הלב
עברו כבר 19 שנים מאז טביעתו של בני היקר: ישראל משה ע״ה בכ״ז ניסן התשס״ד בבריכת המשושים שבצפון, לנגד עיני ועיני ילדי הנוספים. והלב עדיין שותת דם, כאב וכאב עמוק בל יתואר, ועם כל האמונה באמת ובתמים שהכל מאת השם יתברך, ורק מאת השם.
אחים יקרים !!!! אנא!!! כל מקרה ומקרה שקורה ישר מחזיר אותי לאותו יום מר, הקשה והנורא. אני הקטן כותב את השורות הללו להזהיר, ולהיזהר, בדמעות, ובתחנונים, ובבקשה!!! אנא היזהרו ביתר שאת בטיולים, וביציאות לחופש, בים, בבריכה, ובמסלולים לא להיכנס להרפתקאות מיותרות שונות ומשונות, גם במקומות מסודרים. לשים יותר לב וזהירות. אלו הם ימים של חופש בין הזמנים, וצריכים הרבה שמירה וסיעתא דשמיא.
יש לי את הכרת הטוב לחברי זק״א בצפון ולידידי מיכלה, ולעזר מציון ובפרט לרב חנניה צולק, ולחילוץ גולן, וליחידה הצהלית 669 על העזרה, התמיכה, ועמידה לצד המשפחה בשעות הקשות הללו. יהי רצון מלפני אבינו שבשמים מי יתן ולא נדע עוד שוד ושבר בעם ישראל, ושכולם יחזרו לביתם בריאים ושלמים בגופם ובממונם.
אנא !!! הפיצו אולי נוכל למנוע את האסון הבא חלילה שלא יבוא. אל תפחדו שיגידו שאתם נודניקים, וקרציות , בזכותכם אולי ינצל עוד אחד, זיכרו !!! כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא.
אולי זה ישמע לכם עוד איזו קלישאה נוספת, אבל באמת ממש לא אני פונה אליכם מדם ליבי בכאב ובאהבה גדולה. במשך השנים יצאתי לנחם את המשפחות למעלה מ – 500 בתים שחייהם נהרסו בשניה.
הכותב בדמעות בברכת חופש נעים ומבורך בכל מכל כל
יצחק אבוהב.
פרסמו בכל קבוצה אפשרית ותצילו חיים. השבוע יום שני בערב יחול היארצייט של בני אהובי היקר ישראל משה ע״ה. כ״ז ניסן תשס״ד. ת. נ. צ. ב. ה.


0 תגובות